srijeda, 9. svibnja 2012.

Miris poziva na komunikaciju

Giorgio Armani-Attitude, Dolce & Gabbana-Pour Homme, Dolce & Gabbana-Light Blue,, Burbery, Bruno Banani, Kylie Minouqe, Lacoste, S Oliver... Samo su neki  brendovi za kojim teži mlađa te starija populacija. Danas postoji 11 000 različitih marki parfema, s vrlo jasnim činjenicom da taj broj raste iz dana u dan. Također postoji i 500 kuća koje ih proizvode. 
Mnoge poznate svjetske zvijezde u svojoj karijeri nastoje kreirati vlastiti parfem. Što naravno i postignu marljivim radom i trudom. Imati vlastiti parfem za njih je početak uzbudljive avanture. 
Parfemi... Svi ih vole.. Svi ih kupuju... Od raznih marki do razni cijena. No, to je stvar ukusa i naravno mogućnosti. Treba ih nanositi na dijelove tijela koji su najtopliji zbog maksimalnog efekta. Miris na tijelu će biti diskretniji ukoliko se parfem poprska po vazduhu i prođete kroz mirisni oblak. 
Ukoliko se pretjera sa količinom parfema, poželjno je taj dio oprati.
Za večernje prilike preporučeno je koristiti mirisni gel ili ulje za tijelo, na taj način postiže se blistavost kože, te ugodan miris koji poziva na komunikaciju.




Nema komentara:

Objavi komentar